piatok, apríla 11, 2014

LayEmail.sk - zase ďalší podvod

Rozbieha sa ďalšia klikačka, čítačka mailov za odmenu. Dostanete 1 mail týždenne, propagujúci "zaujímavé" spoločnosti, ktoré sa zaoberajú "čestným" podnikaním. Aby vám bola vyplatená odmena 30 eur, musíte prijať cca. 500 mailov. Čo pri súčasnej frekvencii bude trvať min.10 rokov.

Ale môže vás tešiť, že na svoje konto zbierate virtuálne LP body.. Naozaj neviem, či toto niekto vydrží klikať do konca, a či vôbec bude na čo klikať.

Podvodný systém pre jednoduchých ľudí.. Kto sa nechá nachytať, jeho smola..

Layemail.sk = PODVOD

3 komentáre:

  1. Podvod? :D Ja som sa o Layi dozvedel od kamoša čo po 3 mesiacoch mal 600LP a vyplatili mu to :) Keď si ziskaš referentov, pôjde to tak rychlo ze ani nezbadas a bude 600, takže hovoríš bludy :) Ja dnes po mesiaci mám 437 :)
    Takže tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pravda :-)
    Ja som mal napisane,ze po odklikani 160 klikov si mozem poziadat o vyplatenie odmeny.
    Samozrejme, ze som to urobil a odrazu mi prisiel mail, ze sa hranica zvysila na 600 kliknuti :-))))
    Tak som im odpisal ,ze je to dobry podvod a odvtedy som nedostal ani jeden mail.

    Tibor

    OdpovedaťOdstrániť
  3. lukass... takže bludy? stránka je vypnutá, peniaze nevyplatili.. layemail.sk skončil tak rýchlo ako začal.

    OdpovedaťOdstrániť