piatok, septembra 18, 2009

RIAANY FIN - ďalší podvodník na slovenskej scéne?

Citát jedného z prednášajúcich okravatovaných rýchlo-kvasných manažérov:

Anglická banka, ktorá v blízkej budúcnosti zaháji svoje pôsobenie na Slovensku, prichádza už dnes so skvelou ponukou... (hmm, a je tá ponuka naozaj taká skvelá?)

Získal som informácie o novej spoločnosti, ževraj anglickej banke (ktorej meno nikto neuvádza), že poskytuje pôžičky na Slovensku až do výšky 7.000 eur s nízkym úrokom okolo 7%. Mám dokonca k dispozícii aj oskenovanú zmluvu o pôžičke.

Dobre sa to počúva, v duchu si už predstavujem peniaze na účte a čo s nimi budem robiť :)

Lenže spoločnosť RIAANY FIN s.r.o. so sídlom v Bratislave uvedená na zmluve, neexistuje v Obchodnom registri www.orsr.sk, číslo účtu tejto spoločnosti vedenom v tatrabanke je tiež neplatné.

Čo si o tom teda máme myslieť?

Odpoveď môžem hľadať len v informácii o podmienkach získania úveru, ktoré sa ale na ich stretnutiach nedozviete... 20 eur poplatok za vybavenie + 10% z požičanej sumy (teda spolu 20 + 700 eur) uhradiť vopred. Ďakujem vám za celkom unikátny pokus.... síce tu bol už toľko krát, ale vždy sa nájde niekto, kvôli komu sa oplatí spáchať takúto akciu.

5 komentárov:

  1. Dobrý deň prajem! Ja som tiež toho názoru, že firma RIAANY FIN spol. s.r.o., je celé podvod,nakoľko ak je to spoločnosť s ručením obmedzeným musí byť zapísaná riadne v obchodnom registri, či nie je,číslo na Hanulovej ulici 47 Bratislave neexistuje,ako aj na tej ulici sú bytovky a nie firmy. Čo som sa nového dozvedela, firma sa presídlila do B.Bystrice a majiteľmi majú byť dvaja bratia z B.Bystrice. Klamú a zavádzajú ľudí, že niekde sa už pôžičky vyplácali ale podľa môjho názoru je to veľké klamstvo. Skúste si len spočítať koľko 20euroviek vyzbierali, keď len rátam 10.000ľudí krát 20e, tak je to 200.000,-eur, a to nie je malá suma. Jednoznačne ie obohatenie sa na cudzí úkor s tým, že dobre vedia, že keď človek pôjde na políciu, nič nezmôže, lebo škoda 20eur nie je trestný čin,len priestupok, príp. prečin. Keby ale bolo skupinové trestné oznámenie,tak by sa s tým dalo niečo robiť. Ľutujem že existujú takéto indivíduá, ktoré využívajú a zneužívajú ľudí, ktorí tú pôžičku naozaj veľmi potrebovali, nakoľko im v banke ani v nebankovke nedali a pre nich to bola otázka udržania sa pri živote. Ak by niekto vedel nejaké nové informácie o podvodníkoch, nech mi dá vedieť na mail: maya.p@zoznam.sk.
    S pozdravom Mária Petríková.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý deň pán Kováč,

    prečítala som si Váš článok a musím úplne s Vami súhlasiť. Môj otec tiež podpísal rovnakú zmluvu, zaplatil 50 EUR s tým, že v priebehu siedmych dní by mal dostať uvedenú pôžičku 7 tis. EUR. Ale bohužiaľ už čaká približne mesiac a peniaze sa z firmy RIAANY FIN akosi stále nekotúľajú. Mám dosť obavu (keďže je v týchto veciach k cudzím ľudom veľmi dôverčivý), aby nakoniec nezačali od neho pýtať uvedené peniaze s tým, že ich nikdy nedostal. Ďakujem
    Renáta M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahojte,tu Roland z Komárna.Aj ja som sa stal obetom toho s.r.o.,zaplatil som pred mesiacom 20 eur,a povedali mi,ze za 2 tyzdne najviac dostanem 7000 Eur,z coho mi strhnú sumu za 15 percent,ale bohuzial ani cent som nedostal,ale v zmluve som mal napísany aj iné cislo uctu pod menom jedného cecha Rudolf Bango,ktorého aj z videnia poznám,totiz roby v Akune.Co keby sme ich vsetci podali,a tym pádom mozeme vyhrat,inak nie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Čaute. Ja som tiež podpísala s nimi zmluvu,ktorú mi vybavila jedna známa. ten 15 percent dostane ona z toho,nakolko to je jej provízia za to, že ma oslovila s tou ponukou. dvoch ludí poznám,ktoré dostali od riaany fin tie peniaze,aspoň mi to tvrdili. My ostatní možeme sa tešiť, keď nebudeme mať z toho vačší problém,veď oni možu žiadať od nás mesačné splátky,natolko zmluva je podpísaná. a my možeme iba povedať,že sme peniaze nedostali. edita.asp@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A nenašiel som tu žiadnu info o firme sídliacej v BB pod názvom EURO BUSINESS SLOVAKIA , alebo Prvý úverový hypermarket.
    Podobný štýl čecha a len platiť a potom čakať.
    Myslím že tam sa tiež tratia velké peniaze.
    Expres poplatok za 290 EUR.
    Kolko už takto vybrali od leta??

    OdpovedaťOdstrániť