nedeľa, novembra 29, 2009

EURO BUSINESS SLOVAKIA alebo Prvý úverový hypermarket - čo o ňom viete?

Ďalšia obdobná "firma" = najskôr zaplať, potom čakááááááj na pôžičku?

Nemám zatiaľ iné informácie, len tento komentár:
A nenašiel som tu žiadnu info o firme sídliacej v BB pod názvom EURO BUSINESS SLOVAKIA, alebo Prvý úverový hypermarket.
Podobný štýl čecha a len platiť a potom čakať.
Myslím že tam sa tiež tratia velké peniaze.
Expres poplatok za 290 EUR.
Kolko už takto vybrali od leta??
Napíšte prosím do komentárov vaše skúsenosti alebo názory. Ďakujem.

pridané 23.9.2010: 

Podľa vašich príspevkov k tejto téme, je táto spoločnosť obyčajný podvod, preto ak ste ešte nezaplatili poplatok za pôžičku, naozaj dobre zvážte, či tak spravíte.

37 komentárov:

  1. Poznám osobne asi 10 ľudí čo sa minulý rok zaregistrovali do spolupráce a zaplatili poplatok za seminár. (seminár bol o ničom, bolo to len produktové školenie na poistku jednej nemenovanej spoločnosti)A spolupracovníci už vybrali peniaze na úvery od iných ľudí. Je mi ich ľúto, lebo prešlo asi 5 mesiacov a nič sa nedeje. Peniaze sa dali a úvery nikde.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som žiedala uverovy hypermarket Banska Bystrica o uver. lebo v banke neprejdem, vraj do tyždna budu peniaze na ucte,aj som zaplatila poplatok 140 EUR,aj tie som si požicala lebo som v koncoch.Cakala som asi pol roka a potom mi povedali že z toho nič.Ziadala som aby mi vratili aspon ten poplatok,ale zase mam smolu, vraj podla zmluvy...Som z toho na nervy a hlavne poučena do konca života.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež som naletela...moja priateľka mi povedala o PUH vraj sa už pokúšala tam pracovať no nemala na to čas...pred týždnom dohodla stretko s pánom ktorý nám poskytotol rýchle info o práci a ešte rýchlejšie od nás vyinkasoval peniaze akože na vstupný seminár samozrejme bez potvrdenia.Ešte v ten deň sme zistili že dotyčný pán v spoločnosti spreneveril za mesiac 5000eur a dostal výpoved,preto chcem upozorniť dalších zárobkuchtivých ľudí dájte si pozor na pána SLOBODU zo spoločnosti prvý úverový hypermarket.Nedajte sa oklamať týmto elegánom ktorý momentálne pôsobí na východe Slovenska...Aj keby som neviem ako potrebovala peniaze určite by som sa neobrátila na tuto FIRMU !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. EUROBUSINESS JE PODVOD!!!!!!!

    Dávajte si pozor na túto spoločnosť. Nedávajú úvery! Majú spoluprácu s jednou nebankovkou a to je všetko. Zarábajú na poplatkoch a učia svojich zamestnancov klamať tak aby vytiahli poplatky a tým to aj končí. Spoločnosť je samozrejme chránená dodatkom, že nezodpovedá za klamstvá zamestnancov. Majú to dobré premyslené a hlavne vyškolených zlodejov!!!!!!!!!!!
    p. SVOBODA inkasoval a okrádal ĺudí...prvý úverový hypermarket je o okrádaní a o výchove zlodejov!!!!!!!!!!vid...p. SVOBODA!!!!!!!

    PAĽBA by sa mala pozrieť na nich

    OdpovedaťOdstrániť
  5. EUROBUSINESS JE PODVOD!!!!!!!

    Dávajte si pozor na túto spoločnosť. Nedávajú úvery! Majú spoluprácu s jednou nebankovkou a to je všetko. Zarábajú na poplatkoch a učia svojich zamestnancov klamať tak aby vytiahli poplatky a tým to aj končí. Spoločnosť je samozrejme chránená dodatkom, že nezodpovedá za klamstvá zamestnancov. Majú to dobré premyslené a hlavne vyškolených zlodejov!!!!!!!!!!!
    p. SVOBODA inkasoval a okrádal ĺudí...prvý úverový hypermarket je o okrádaní a o výchove zlodejov!!!!!!!!!!vid...p. SVOBODA!!!!!!!

    PAĽBA by sa mala pozrieť na nich

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som zaiadal u uver este v ofebreari zaplatil som 140 € a cakam.... obcas mizavolaju ze im este nieco chyba tak to poslem....ale neverim ze by som uspel...a to boli tiez reci od ichcloveka ze vsetko bez potvrdeni o prijme... o tom pytali este za rok 2008 co ma VELMI prekvapilo takze vrelo NEODPORUCAM

    OdpovedaťOdstrániť
  7. my sme žiadali tiež o úver vo februári a povedali že do dvoch týždnoch budú peniaze a ešte stále nič,vyplatili sme 140eur +17 za papiere z bratislavy a ešte chcú za obhliadku domu 90eur.my sme chceli len 3500eur.to je naozaj podvod.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Chcel by som všetkých,koho spoločnosť EURO BUSINESS okradla o peniaze aby sme sa dali dokopy a spoločne ich žalovali. Keď nás bude viac môže sa stat že sa odhalia ich skutočné praktiky a podvody. Potreboval by som zistiť čím najviac ľudí. Taktiež to zverejníme v médiach, napríklad v Markíze alebo v TV JOJ.Aby si ľudia dávali pozor a nenaleteli im ak potrebujú peniaze.Aby sme zabránili ďalším podvodom tejto spoločnosti a nezvyšoval sa počet zúfalých a bezradných spoluobčanov krajiny kde štát dovoľuje činnosť nekalých firiem.Zriadil som emailovú adresu kde sa môžete prihlásiť a vyjadriť sa. Email je antipodvod@azet.sk.
    Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Svoboda??? Podvodník ako hrom, veď už ho pozná celé Slovensko, po Eurobusinesse posobil ako "prezident" spoločnosti Lerche- tiež "pozičky". Systém okopíroval z Eurobusinessu, keď ho odtiaľ vyhodili, tak okradol zasa kopec ľudí...Veď si to možete prečítať na www.makishop.net. Je tam toho straááášne veľa. A urobíte si obraz o celo systéme aj o dotyčnom pánovi podnikateľovi, prihlásilo sa tam tiež dosť okradnutých ľudí,ako Ste aj Vy. Mám info,že teraz pôsobí niekde v Košiciach.. Len neviem,či sú to požičky,alebo zabrdol do iných podnikateľských oblastí...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mne do 3 týždňov od podpisu žiadosti pôžičku schválili,ale zabudli mi pred podpisom žiadosti povedať,že LV musí byť čisté. Takže ak chcem od nich 11620€,ktoré mi schválili,musím najpr vyplatiť úver,ktorým mám LV zaťažené...A z kade?
    Inak mi ponúkli 5000€ na zmenku,Takže čakám. Do 10 dní by som to mala mať vybavené,dám Vám sem vedieť.
    Tejto spoločnosti pokazil meno pán SVOBODA,ktorý neodvádzal a teda ani neregistroval žiadosti na centrále,preto toľko nespokojných ľudí...Ale kde sú Tí spokojný?Je ich dosť,ale oni to nepotrebujú riešiť. Oni natrafili na seriózneho obchoďáka a s peniazmi od tejto firmy si spokojne žijú ďalej. Takí sem nenapíšu a o firme ide len zlá reklama.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. lebo spokojní nie sú, preto nenapíšu !!!! Aj Vy to pochopíte, len dočkajte. Kĺudne čakajte na svojich 5000 , nikdy ich neuvidíte, milá zlatá pani.... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ľudia nedajte sa sa oklamať je to celé podvod.Ak aj dostanete nejakú pôžičku tak to niekoľkonásobne preplatíte a v horšom prípade prídete o nehnuteľnosť. Nie sú zaregistrovaný ani v úverovom registri a tým pádom by nemali poskytovať žiadne pôžičky a ak boli uzavreté mali by byť neplatné ale to sa treba poradiť s právnikom.Ja som hľadala prácu a tak som sa dostala do kontaktu s touto spoločnosťou.Vytiahli odo mňa peniaze akože za registráciu potom za zmluvy a prišla som okolo 80 €.Táto spoločnosť využíva zlú finančnú situáciu a láka ľudí či už na spoluprácu alebo na pôžičky za účelom vlastného obohatenia.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Pán "prezident" Svoboda ako sa oslovuje je jeden neseriozny pán, tak ako on sľubuje som ešte nepočula nikoho, je to všetko podvod,po zaplatení poplatku, schválení úveru prešlo viac ako mesiac a stále nič ani zmluva peniaze a ked som žiadala späť poplatok, ktorý mi vraj vrátia ked nebudem mať záujem o pôž., tak ani ten nič. Už som ho oželela ale človek sa trošku spoľahol,že si pomôže a nič. Naozaj je to využívanie ľudí, ktorí potrebujú pomôcť. Dajte si pozor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ..s touto firmou už vôbec nekomunikujte a ani si nepožičiavajte.Na školení som bola a skúsila som aj ako klient.Nie!!!!!! Preč !!!1000 % prídete o peniaze.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. hmm.. myslim ze tato spolocnost funguje len ako prostrednik medzi klientom a bankou. tz. ak vam nedaju v banke ani oni s tym nic neurobia akurat vyberu poplatok za akoze vybavovanie uveru.
    sam som pre nich pracoval a verte mi najviac su oklamany prave obchodnici ktori uveria, ze je to poctive a ze pozicky naozaj prechadzaju. bol som velmi sklamany ked som zistil ze v spolocnosti len rotuju papiere a nakoniec klientovi vzdy pride dovod preco pozicku nedostane. sam som spisal mnoho zmluv a doniesol vela novych obchodnikov a dodnes sa ospravedlnujem za tuto chybu. ked som vytkol spolocnosti neserioznost, zrusili mi sprostredkovatelsku zmluvu okamzite. neprisiel som len o peniaze za pracu, ale aj o vlastne prostriedky cca 100000sk bolo to este v roku 2007. ak niekomu nieco hovori podvodna spolocnost snur, su to ty isty.. sam sebe sa cudujem ako som naletel. neverte im ani slovo je to cele loz.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Samozrejme,my,ktori surne potrebujeme peniaze na to,aby sme neprisli o strechu nad hlavou-chytame sa kazdej slamky a tato firma je nazorny priklad,ako prist o peniaze a zaroven aj strechu nad hlavou a vlada to podporuje......Cela republika ide od desiatim k piatim!!!!!A najhorsie je,ze ani policia,ani sud to nevyriesi,lebo nakoniec konatelia firmy konali v dusevnej a nepricetnej-ani neviem,ako to nazvat a zo vsetkeho su vonku!My obycajni smrtelnici na nich len doplacame a neverim,ani tej pani,ze ziskala uver......

    OdpovedaťOdstrániť
  17. dobry den prave vam sem napisem ktore spolocnosti ma oklamali davajte si pozor.EUROBUSINESS-145 EUR.PLENKAL-45 EUR.EUROPOZICKA 38 EUR,AVP SLOVAKIA-zalozili mi poistku a uver nemam.a pred chvilkov som sa dozvedela ze aj FINANC TEAM-111 EUR.PROSIM PORADTE MI CO MAM ROBIT

    OdpovedaťOdstrániť
  18. klamu je to jeden velký podvod mne tiež už dvatýždne vyvoláva a ked som mu povedal nech to zaplatí za mna a že ja mu vrátim potom z toho uveru 200€ tak ani počut nechcel.nikdy neberte prach od nebankovky

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ak sa chcete domoct svojich spotrebitelskych prav, kontaktujte zdruzenie OMBUDSPOT, ktore pomaha spotrebitelom pri rieseni reklamacii a mimosudnom rieseni sporov.
    http://ombudspot.sk/projektadr.php?lang=SK
    Dajte o sebe vediet. Nekale praktiky treba zastavit hned v ich zarodku.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ja som tiež obeťou EUROBUSINESS ale to len pre svoju hlúposť zaplatila som poplatok 145 eur a po dvoch dňoch som si len tak išla prečítať niečo o tejto firme a skončili sa moje krásne ilúzie je to banda klamárov a včera som sa v správach dozvedela o pani ktorá tiež chcela od nich pôžičku a ju oklamali a dala do tv novin teraz hľadaju všetkych podvedenych a idu na nich podať trestné oznámenie tak sa idem pravdepodobne ozvať ja viem že každý sa uči na vlastných chybách a preto nikdy s EUROBUSINESS si nič nezačínajte ani s nimi podobnými firmami ale moje jednanie s tou firmou ešte z daleka neskončilo

    OdpovedaťOdstrániť
  21. TIEZ SA PRYDAM DAVAJTE POZOR NA AVP NIC SOM NEDOSTAL A TERAZ ZIADAJU ZAPLATIT POKUTU 1180e AK NIEKTO CHCE PODAT NA AVP TRESNE OZNAMENIE TAK SA PRYDAM AJ NA EUROBUSINES SU TO VSETKO PODVODNICI A ESTE SU ZAPISANI V OBCHODNOM REGISTRI MI SME 4 V TRNAVE CO NAS NACHITALO AVP RADI SA PRYDAME

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Rada sa pridam k zalobe tejto firmy,len jedine co lutujem, je to, ze som si toto neprecitala,alebo nebolo to zverejnene v televizii skor.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. AVP mi poslalo sms, ze mozem prist nacerpat financne prostriedky. Potesol ma to, lebo fakt tie peniaze potrebujem, ale ked to tu tak citam, asi tam ani nepojdem. Ja ziadnu poistkuk uzatvarat nebudem, ja potrebujem prachy dostat a nie investovat do nejakych nezmyselnych poistiek.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. AHOJTE VSETCI.AJ JA SA PRIPAJAM PODAT TRESTNE OZNAMENIE NA SPOLOCNOST AVP SLOVAKIA DAJME SA DOKOPY VCERA SOM DOSTALA OD NICH PAPIER ZE AK SI NEZAPLATIM POISTKU TAK BUDEM MUSIET ZAPLATIT 1138,20 EUR POKUTU.ALE ONI CHCU ODOMNA PENIAZE A JA MAM KDE SVOJ UVER SCHVALENY 9000 EUR.MIMOCHODOM POZERAJTE TUTO NEDELU LAMPAREN BUDU DAVAT O SPOLOCNOSTI KTORA DAVA UVERY ALE ZALOZI VAM ZIVOTNU PISTKU A NEDOSTANETE NIC.ASI TO BUDE TATO SPOLOCNOST.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. až žasnem, čo všetko su ludia schopný podpísat...........pracujem v nebankovkee dlhe roky....nemám sa za čo skrývat...ale u nás su riadne podmienky, a žiadne poplatky vopred.... teraz čakám tu kritiku....:-)), ked budete riešit vysoké úroky - tak si uvedomte aká je marža na tovare v obchodoch !!!!!!!!, keby taka bola na úveroch, tak by to nikto nebral...ale je treba si uvedomit, že ked nikde v banke neprejdete, tak aj takato firma je dobrá...samozrejme nie je to také lacné, ale velakrat pomože... a ani v bankach spotrebný, alebo kontokorent nie je moc lacný.. len si treba spočitat splatku, poistenie, vedenie účtu a poplatok za schvalenie.. a neviem čo všetko, ak to majú tam uvedené......čo sa velakrat akosi zabuda...

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Poviem to jednoducho ...najlepsie sa zaraba na debilite ludi kdekolvek a kedykolvek. Biznis pozickovych spolocnosti priam kvitne na hluposti slovakov. Ludia nadavaju na podvodnikov, ale to ,ze podpisovali nieco co si neprecitali alebo ,ze im pri prezentacii produktu mozog zapne len pri slove "peniaze" a ostatne podmienky v chamtivosti za peniazmi akosi prepocuju to uz sa nikde nepise. Treba si uvedomit ze pozickarne su biznis a nie socialne institucie. Tym padom im ide hlavne o zarobok ,ktory je vo vacsine pripadov v sulade zo zakonom no moralne pravidla tu neexistuju. Pri biznise nikto nehladi na to ci klient pochopil podmienkam... pokial v zmluve podpise ze riadne porozumel a podpis poskytol z vlastnej vole bez natlaku a ani nevie co vlastne podpisal darmo sa bude vyhovarat na podvodnikov a mal by seriozne uvazovat o zbaveni sa svojpravnosti.

    OdpovedaťOdstrániť
  27. suhlasim ze pan svoboda je podvodnik aj jeho kolega na mna usili hruby natlak pisali z mojho internetu a lakali peniaze ktore chodily na nas ucet a nejakym sposobom ich vitiahli a mne teraz hrozi obzaloba

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Dobrý deň prajem. Ja osobne mám skúsenosti so spoločnosťami Eurobusines (kvôli ktorej som pôvodne našla túto stránku ),Pôžičkareň, Provident a AVP Slovakia. Keď sa nám zosunula záhrada na hospodársky dom, neostávalo nám nič iné ako si požičiať veľmi rýchlo peniaze. Vedeli sme že v banke by sme mali asi problém dostať peniaze, pretože muž je živnostník a máva skoro žiadne odvody ( dôvodu nebudem popisovať ).. Do banky sme nešli využili sme BB spoločnosť Eurobusines. to bola chyba, keď sme zaplatili poplatok tak nám došlo, že už ich asi nezaujímame..nasledovali iné " rýchle pôžičky". Hospodárska budova sa opravila, ale splátky narastali až do závratných rozmerov, kedy sme si uvedomili, že musíme dva nevýhodne produkty rýchlo vyplatiť. V tedy sme využili služby AVP Slovakia. Boli sme až v Bratislave. Uzavrela som na mňa žiadosť aj poistenie, pretože nám povedal sympatický mladý muž, že by to mohol byť problém, dostať na manžela pôžičku. Dva týždne sa nič nedialo a v nedeľu som videla lampáreň. Až som sa rozplakala, že sme naleteli druhý krát. V pondelok som hneď volala na AVP do BA a zároveň som dostala list v poobedných hodinách o tom, že môžem čerpať finančné prostriedky. Na jednej strane to na druhej ono, bola som zmätená, a povedala som si, že nič horšie sa už nemôže stať, tak som volala eśte druhý krát do AVP, že čo to je za žart. Trošku nervózne dievča mi odpovedalo, že to žart nie je a mám počkať na to kým ma investor kontaktuje. neverila som vlastnýcm ušiam keď mi volali s AVP? mali sme asi 15 min. tel. a vedeli o všetkých produktoch čo máme.. povedali operátorka, že ako náhle si doplatíme jeden z produktov tak dostaneme pôžičku. Nemali sme čo stratiť a syn nám pomohol vyplať Pôžičkareň. O dve dni sme znova volali si AVP, že platba bola spárovaná. o ďalšie dva dni sme dostali papiere na pôžičku. obratom sme poslali podpísané papiere. o týždeň nato sme mali pôžičku. Žiadali sme o veľmi vysokú čiastku a poskytli nám o 1500€ menej ako sme žiadali. Avšak i to stačilo na vyplatenie syna a produktov. Teraz splácame nie AVP, ale spoločnosti ktorú nám AVP sprostredkovola.

    Pôvodne som chcela písať Eurobusines, ale o tej je tu popísané dosť. Nemienim ospevovať Pôžičkareň, Provident a AVP Slovakia ( každá z nich nám poskytla penize - za vyhodných / nevýchodných podmienok ), ale nalejme si čistého vína.. Sú spoločnosti, ktoré majú spokojných a nespokojných klientov. to je normálne.

    Môj záver, ak budem potrebovať v budúcnosti peniaze naviac využijem skôr rodinu , i za cenu tej ujmy na úcte. Spomenuté spoločnosti mi pomohli v ćase keď sme to potrebovali, i za cenu vysokeho úroku, ale bez nich by sme neboli ani tam kde sme dnes. Dúfam, že v budúcnosti už služby spoločnosti ako Pôžičkareň, Provident a AVP Slovakia nebudem musieť využiť. Každému prajem to isté.

    Prajem Vám prijemne sviatky.
    ( ľudia budte rozumní a na Vianoce si nepožičiavajte ..vážte si, že ste spolu a keď nie sú peniažky na darčeky tak sa to snažte deťom rozumne vysvetliť moje dve malé deti to pochopili a staršiemu to vysvetlovať ani nebolo potrebné )

    Ešte raz veľa zdaru a krásne sviatky s rodinou.

    OdpovedaťOdstrániť
  29. hladam ludi ktory boki oklamany ja som podal trestne oznamenie kto sa prida nech my napise

    OdpovedaťOdstrániť
  30. dobry den aj moja mamina bola oklamana s touto firmou.vcera uzatvarala zmluvu mne sa to nejako nezdalo.hned ako som mala zmluvu tak som si firmu preklepla zaskocili ma hned tieto komentare.prisli sme na vianoce o nase vsetky peniaze,zeraz nemame ani korunu ani co jest a su vianoce.nikto mi to nezdviha na tych cislach tak samozrajme poplatok 145e nikto nevrati.chcem podat hromadne trestne oznamenie ak ma niekto zaujem nech mi napise na Malincha223.sk@azet.sk dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Podal som trestne oznamenie na tuto spolocnost ak to nechcete nechat tak a nie je Vam to jedno pridajte sa
    moj mail: 1janoo1@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Dobry den no tak na tuto skvelu podvodnicku firmu EUROBUSINESS si treba dat naozaj velki pozor a nenaletet tak ako aj ja ja som im zaplatila ten poplatok 145eur plus kolky a znalecky posudok v hodnote 180eur a nato som si musela poziciat aj ja by som sa rada pridala ktim ktori podali to trestne oznamenie mohli by ste ma niekto kontaktovat na niekoho konkretneho a mohli by sme to dat aj napriklad do lamparne ci nie moj mail:TereziaVaskova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Ludia pozor tohot človeka vydáva sa kade koho zneužíva ludí ,vymámi od nich finacie za nejakú činnosť alebo spolčnosť skrýva sa pod nikom 1janoo1@azet.sk Nič mu neverťe !

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Pozor na podvodníkov FINANC TEAM z Košíc zoberú od vás peniaze za úver a každy deň vám napíšu niečo iné prečo vám neprišli peniaze raz je to zlý účet raz pochybila pošta atď

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Vsetci ktorych oklamala AVP Slovakia kontaktujte ma na e-mail pavel_77@ayet.sk v bliykej dobe davame na AVP Slovakia trastne len treba aby nas bolo viacej a coskoro mame novu web stranku pre vsetkych oklamanich!

    Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Poprosim "oklamanych" aby sa naucili pravopis. Ked clovek neovlada slovensky jazyk ani po absolvovani povinnej skolskej dochadzky, o niecom to svedci. Takito ludia by sa mali zamysliet nad tym, ci su skutocne podvedeni alebo za svoje "prusery" moze ich vlastna neschopnost najskor rozmyslat a az potom konat.
    Samozrejme vzdy je jednoduchsie niekoho oznacit za podvodnika ako priznat si vlastnu chybu. Ludom s takymto pristupom prajem vela stastia, pretoze ich caka tazky zivot plny "podvodnikov" ktori ich skor ci neskor dostanu do bezvychodiskovej situacie. Ak sa predsa len najde niekto, kto si prizna vlastnu chybu, odporucam vo volnom case namiesto navstevy krcmy a kupovania cigariet radsej navstivit kniznicu alebo sa vzdelavat na internete. Verim ,ze netreba dlho studovat aby clovek pochopil ako funguje dnesny svet a ako sa nedostat do zbytocnych "pruserov".

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Ahoj všetkým ja som bol,obchodným zástupcom tejto spoločnosti.davajte otázky

    OdpovedaťOdstrániť