piatok, januára 08, 2010

100%-né spoľahlivé forex signály - ďalší podvod z ameriky cez čechy až k nám

Už vyše mesiac sem každodenne chodia maily od jednej českej spoločnosti, ktorá v nich vychvaľuje svoje 100% spoľahlivé forex-signály. Jediné, čo treba spraviť pre ich získanie, je zaplatiť (asi nejaké predplatné).

Potom si už stačí len aktivovať svoj prístup na forex cez nejakého priekupníka (rozumej podvodníka) alebo využiť služby niekoho skúsenejšieho a solídneho, aj na slovensku ich zopár je.A hlavne vložiť základný kapitál.

A potom už len nastaviť obchod (rozumej lotériu :) podľa signálov a čakať. Výsledkom býva, ako ste iste ani nečakali, úplné vyčistenie vašeho účtu od peňazí...

A záver? 100% forex signály sú podvod na vaše peňaženky. Spoločnosť, ktorá ich ponúka, sama vie, že nie sú spoľahlivé. A práve preto ich predáva. Ak by boli 100%-né, nikomu by sa s tým nechválili.

3 komentáre:

  1. Mam dojem, ze odkazy na negativny dopad forexu na psychyku ludi su starostlivo filtrovane cez google.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyskúšali ste ich? Môžte konkretizovať danú spoločnosť a to či máte vlastnú alebo z prvej ruky sprostredkovanú skúsenosť s vecami o ktorých tu píšete?
    Cením si názory druhých, ale tiež by som rád vedel čím sú podložené, vzhľadom k tomu, že bezduché ohováranie niečoho len na základe ... ťažko povedať akého dojmu nie je pre mňa prínosné. Máte zaujímavý blog, resp. tému, ktorá by mohla veľmi pomôcť ľuďom, ale takisto aj uškodiť, daným firmám, pokiaľ je to len fáma alebo dojem, ktorý je nepravdivý.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Spomínanú českú firmu som neskúšal, videl som len grafy, ktoré prezentovali. Na základe nich vznikol tento príspevok. Názov firmy neuvediem.

    Téma forexových signálov je pre mňa uzavretá. Považujem to za podvod, a mám k tomu veľa dôvodov.

    OdpovedaťOdstrániť